Arrow Fat Left Icon Arrow Fat Right Icon Arrow Right Icon Coș Icon Close Circle Icon Expand Arrows Icon Facebook Icon Instagram Icon Hamburger Icon Information Icon Down Arrow Icon Adresă de email Icon Mini Cart Icon Person Icon Ruler Icon Search Icon Shirt Icon Triangle Icon Bag Icon Play Video
Rezervările se achită integral în avans Rezervările se achită integral în avans

Cum închiriez?

Să fim sinceri, e foarte simplu!

1. Alegerea rochiilor dorite/stabilirea probei în showroom (Intrarea Argeaua 3, etaj 1). În primul rând, alegi de pe site modelele și mărimea dorită pentru probe şi te asiguri că sunt disponibile la data evenimentului tău. Dacă doreşti probă, vizita la showroom nu se face decât cu programare și după selecția rochiilor pentru care se solicită proba. Din cauza tipului de business, unele modele nu sunt in showroom (Intrarea Argeaua 3, etaj 1), situație întâlnită cu precădere în weekend. Stabilirea probei se face doar pe whatsapp la 0756638814 şi doar cu selecția modelelor dorite pentru probă. Nu avem disponibil serviciul de probe în țară, doar în București. Fiecare produs are trecut în descriere gradul de uzură. Rochiile nu sunt noi decât la prima închiriere, dacă doriți o rochie fără uzură recomandăm să vă orientați spre achiziție direct de la designeri. Pentru închirierile unde nu se dorește proba, recomandăm insistent ca detaliile de pe pagina produselor să fie consultate îndeaproape, mai ales dimensiunile recomandate dar si gradul de uzură. Suntem singurul business din Romania care oferă transparență cu privire la uzura produselor aşadar vă rugăm să profitați de această informație.

2. Închirierea/probele în avans. Nu ținem probe cu mai mult de 2 luni în avans față de data evenimentului, motiv pentru care calendarul este deschis doar 90 zile în avans. Din cauza specificului businessului, nu putem garanta integritatea rochiilor pt o perioadă de timp mai mare de 2 luni și încurajăm clientele să nu depășească acest termen pentru ca uzura rochiilor din timpul probelor să fie cât mai apropiată de uzura rochiilor de la data evenimentului. În același timp, oferta de rochii cu mai mult de 2-3 luni înaintea unui eveniment nu reflectă corect opțiunile existente cu 1-2 luni înaintea evenimentului ( adăugăm constant modele noi dar de asemenea excludem din ofertă modelele cu prea multă uzură). 


3. Plasarea comenzii, plata avansului.

Dacă ești sigură de modelul și mărimea alese selectezi data evenimentului, adaugi în coș, accepți termenii și condițiile de închiriere și plasezi comanda. În maxim 3 zile, un consultant te va contacta pentru a valida datele și a confirma comanda. Disponibilitatea și implicit onorarea comenzii se confirmă telefonic, pe site pot exista întârzieri în adăugarea închirierilor ulterior probelor. Site-ul afișează DOAR închirierile confirmate/ferme cu avans, nu și probele stabilite. În showroom se pot proba până la 4 rochii pentru un eveniment, așadar nu putem reflecta pe site probele stabilite. O comandă se consideră fermă doar ulterior achitării contravalorii comenzii în contul firmei Wear Couture SRL. Anularea comenzii cu mai mult de 10 zile calendaristice înaintea primei zile a închirierii atrage după sine reținerea cuantumul de 200 lei nerambursabil si rambursarea diferenței în același cont cu cel de plată în timp ce anularea cu mai puțin de 10 zile calendaristice înaintea primei zile de închiriere implică pierderea contravalorii produsului închiriat mai putin taxele de transport.

4. Livrarea. Comenzile se livrează vineri. Dacă evenimentul este vineri și nu este in Bucuresti, nu putem garanta ca rochia va ajunge de joi, întrucât livrările pentru țară se trimit joi cu livrare vineri, cu preluarea rochiei înapoi de curier luni, corespunzând unei închirieri de 3 zile. Închirierile se efectuează prioritar in weekend, de vineri până luni cu preluarea rochiei de către curier (pentru livrările din țară) sau clienta joi/vineri( pentru București) si predarea rochiei luni până la 18 in showroom sau LUNI la curier. Închirierile din țară se trimit cu Fancourier sau Cargus, transportul este acoperit de client. Pentru București este posibilă DOAR preluarea și predarea în showroom sau Bolt Delivery achitat de client, nu trimitem cu curier în București. Deși depunem tot efortul ca rochiile sa ajungă la timp pentru evenimente, nu putem controla și nici nu ne putem asuma serviciile curierilor, așadar câteodată este posibil să fie necesară deplasarea clientelor până la un centru Fan pentru ridicare colet. Acest business funcționează doar atunci când rochiile ajung peste noapte la destinație atât la tur cât și la retur, acesta constituind și motivul pentru care ne rezervăm dreptul de a refuza unele livrări în zone greu accesibile curierilor sau livrarea prin curier în București.

5. Închirierea in timpul săptămânii. Ne rezervam dreptul de a refuza închirierile în timpul săptămânii deoarece acestea blochează weekenduri consecutive, timpul alocat curățării profesionale fiind de 2 zile. În cazul în care se dorește închirierea in timpul săptămânii, prețul final este 150% din cel afișat deoarece o închiriere in timpul săptămânii blochează 2 weekenduri, perioada închirierii fiind cea standard şi anume 3 zile.

6. După eveniment, pui rochia în cutia și ambalajul în care ai primit-o, aștepți curierul comandat de noi... și gata! Este foarte importantă respectarea ambalajului in care ai primit rochia când o returnezi ( cutie neagră de prezentare + cutie de carton) ambalarea necorespunzătoare atrage după sine un cost penalizator de 50 lei. Recomandăm călduros ca vineri la livrarea coletului să rețineți numărul de telefon al curierului căci același curier va prelua luni coletul. Predarea coletului luni este responsabilitatea clientei iar zilele de întârziere se penalizează cu 100 lei/zi.

De treburile plictisitoare ca reparații, igienizare și curățare ne ocupăm noi. Reparațiile ce țin de uzura normală ( fermoar descusut, tiv descusut, pete ce ies la curățarea profesională, fire ușor trase, paiete căzute etc) sunt incluse în prețul închirierii, cum am detaliat in secțiunea întrebări și răspunsuri. Defectele mai mari ( arsuri de țigară, găuri de la toc, fire ieșite din material sau rupte) atrag dupa sine plata reparației aşa cum este facturată de noi. Avem sute de cliente mulțumite, vrem sa fim parte din povestea ta unică❤️ Hai sa ne cunoaştem!