Arrow Fat Left Icon Arrow Fat Right Icon Arrow Right Icon Coș Icon Close Circle Icon Expand Arrows Icon Facebook Icon Instagram Icon Hamburger Icon Information Icon Down Arrow Icon Adresă de email Icon Mini Cart Icon Person Icon Ruler Icon Search Icon Shirt Icon Triangle Icon Bag Icon Play Video
Rezervarea fermă necesită avans Rezervarea fermă necesită plata unui avans de minim 50%

Cum închiriez?

Să fim sinceri, e foarte simplu!

1. Alegerea rochiilor și stabilirea probei în showroom (Intrarea Argeaua 3, etaj 1, București)
În primul rând, te invităm să alegi de pe site modelele și mărimile dorite, verificând disponibilitatea lor pentru data evenimentului tău.

Dacă dorești o probă în showroom, aceasta se face exclusiv cu programare, după selecția modelelor care te interesează. Programarea se face prin WhatsApp, 0756638814.

Menționăm că, din cauza specificului businessului, unele rochii pot lipsi din showroom – mai ales în weekend, când sunt închiriate.
Serviciul de probă este disponibil doar în București. Nu oferim probe la nivel național.

Fiecare rochie are menționat în descriere gradul de uzură. Rochiile nu sunt noi decât la prima închiriere. Dacă îți dorești un produs complet nou, îți recomandăm achiziția directă de la designeri. 

Pentru închirierile fără probă, îți recomandăm cu tărie să consulți cu atenție informațiile de pe pagina fiecărui produs – în special dimensiunile recomandate și gradul de uzură.
Suntem singurul business din România care oferă transparență completă privind uzura rochiilor – un avantaj important de care te încurajăm să profiți. 

2. Închirierea / probele în avans
Programările pentru probă nu se pot efectua cu mai mult de 2 luni înainte de data evenimentului, motiv pentru care calendarul nostru este deschis doar cu 90 de zile în avans.

Datorită specificului acestui tip de serviciu, nu putem garanta aspectul rochiilor pentru o perioadă mai lungă de 2 luni. Încurajăm clientele să respecte acest termen pentru ca starea rochiei la momentul probării să fie cât mai apropiată de cea de la eveniment.

Totodată, oferta de rochii disponibilă cu 2–3 luni înainte de un eveniment nu reflectă fidel selecția finală: adăugăm constant modele noi, iar cele care prezintă un grad ridicat de uzură sunt eliminate din colecție. 

3. Plasarea comenzii, plata avansului.

Dacă ești sigură de modelul și mărimea alese selectezi data evenimentului, adaugi în coș, accepți termenii și condițiile de închiriere și plasezi comanda. În maxim 3 zile, un consultant te va contacta pentru a valida datele și a confirma comanda. Disponibilitatea și implicit onorarea comenzii se confirmă telefonic, pe site pot exista întârzieri în adăugarea închirierilor ulterior probelor. Site-ul afișează DOAR închirierile confirmate/ferme cu avans, nu și probele stabilite. În showroom se pot proba până la 4 rochii pentru un eveniment, așadar nu putem reflecta pe site probele stabilite.
O comandă se consideră fermă doar ulterior achitării avansului închirierii în contul firmei Wear Couture SRL. Valoarea avansului este minim 50% din prețul închirierii, clienta alegând valoarea avansului convenabilă ei. 

4. Livrarea. Comenzile se livrează vineri. Dacă evenimentul este vineri și nu este in Bucuresti, nu putem garanta ca rochia va ajunge de joi, întrucât livrările pentru țară se trimit joi cu livrare vineri, cu preluarea rochiei înapoi de curier luni, corespunzând unei închirieri de 3 zile. Închirierile se efectuează prioritar in weekend, de vineri până luni cu preluarea rochiei de către curier (pentru livrările din țară) sau clienta joi/vineri( pentru București) si predarea rochiei luni până la 18 in showroom sau LUNI la curier. Închirierile din țară se trimit cu Fancourier sau Cargus, transportul este acoperit de client. Pentru București este posibilă DOAR preluarea și predarea în showroom sau Bolt Delivery achitat de client, nu trimitem cu curier în București. Deși depunem tot efortul ca rochiile sa ajungă la timp pentru evenimente, nu putem controla și nici nu ne putem asuma serviciile curierilor, așadar câteodată este posibil să fie necesară deplasarea clientelor până la un centru Fan pentru ridicare colet. Acest business funcționează doar atunci când rochiile ajung peste noapte la destinație atât la tur cât și la retur, acesta constituind și motivul pentru care ne rezervăm dreptul de a refuza unele livrări în sate/comune sau zone greu accesibile curierilor sau livrarea prin curier în București. 

5. Închirierea în timpul săptămânii
Ne rezervăm dreptul de a refuza închirierile efectuate în timpul săptămânii, deoarece acestea blochează două weekenduri consecutive. Timpul necesar pentru curățarea profesională este de 2 zile, iar perioada standard de închiriere este de 3 zile.
Dacă se dorește totuși închirierea unei rochii în timpul săptămânii, prețul final va fi 150% din tariful afișat, pentru a acoperi indisponibilitatea extinsă a produsului.

6. Garanția. Pentru a asigura integritatea produselor noastre, solicităm o garanție de 500 lei în cazul clientelor sub 21 de ani, indiferent de valoarea închirierii. Aceasta se aplică din rațiuni de experiență practică, întrucât am constatat un risc mai ridicat de deteriorare la această categorie de vârstă. Garanția este returnată integral la predarea rochiei în stare bună, fără defecte precum găuri, arsuri sau murdărie excesivă.  În cazul în care produsul prezintă astfel de deteriorări, garanția va fi reținută parțial, proporțional cu daunele constatate.

7. După eveniment
După eveniment, pune rochia în ambalajul în care ai primit-o (cutia neagră de prezentare + cutia de carton), ia legatură cu curierul comandat de noi... și gata!

Este foarte important ca rochia să fie returnată luni exact în ambalajul original. Ambalarea necorespunzătoare atrage un cost penalizator de 50 lei. Îți recomandăm să reții numărul de telefon al curierului care livrează coletul vineri, deoarece același curier va reveni luni pentru preluare.

Predarea coletului luni este responsabilitatea clientei. Orice zi de întârziere se penalizează cu 100 lei/zi.

Noi ne ocupăm de tot ce e mai puțin plăcut
Reparațiile minore cauzate de uzura normală (de ex. fermoar sau tiv descusut, pete care ies la curățarea profesională, fire ușor trase, paiete căzute etc.) sunt incluse în prețul închirierii, așa cum am detaliat și în secțiunea „Întrebări și răspunsuri”.

Pentru defecte mai serioase (arsuri de țigară, găuri provocate de toc, fire rupte sau material deteriorat), vom factura costul reparației separat. 

Avem sute de cliente mulțumite și ne dorim să fim parte din povestea ta unică!
Hai să ne cunoaștem!