1. Cum comand?
E foarte simplu, așa că vom fi conciși: alegi o rochie care îți place, selectezi data evenimentului la care dorești să o porți, adaugi în coș, completezi detalii ca adresă, nume și număr de telefon, selectezi opțiunea livrării în sistem ramburs sau cu cardul și gata! Un consultant te va suna pentru a valida toate detaliile.
Dacă dorești să probezi rochia înainte de a te comite la închirierea ei, scrie-ne pe chatul din dreapta ecranului sau trimite un email la adresa contact@thatscouture.ro pentru a programa o vizionare și vom rezerva noi rochia pentru tine.
2. Ce fac după ce primesc comanda?
Vei primi comanda cu o zi înainte de eveniment pentru a evita probleme cu întârzierea coletelor. Următorul pas, și cel mai important, te bucuri de rochie și de atenția pe care o vei primi la evenimentul la care vei participa. În a patra zi după primirea rochiei, o pui în cutia si ambalajul în care ai primit-o iar un curier va veni la tine pentru a ridica coletul. Și sperăm să te întorci la noi când vei avea următorul eveniment!
Exemplu: Dacă ai nevoie de o rochie pentru Sâmbătă, 4 August vei proceda în felul următor: închiriezi rochia pentru data de 4 August, rochia ajunge la tine Vineri, 3 August iar tu o vei trimite înapoi Luni, 6 August
3. Ce modalități de plată sunt disponibile?
Avem două modalități de plată disponibile pentru închirierea rochiilor. Colaborăm cu Netopia MobilPay pentru plățile online și cu Urgent Cargus pentru plățile în sistem ramburs.
4. Modalități de livrare si retur
Livrăm doar prin Urgent Cargus iar transportul este gratuit pentru orice rochie închiriată în cadrul unei comenzi onorate.
5. Ce se întâmplă dacă am primit coletul și nu mai vreau rochia?
Puteți returna rochia indiferent de motiv în termen de maxim 24 ore de la primirea ei, cu etichetele intacte în ambalajul și cutiile în care ați primit comanda. Completați formularul de retur pe care vi-l vom pune la dispoziție la cerere prin email la contact@thatscouture.ro sau prin chat/telefon și vom programa noi preluarea coletului de către curier. Veți primi banii înapoi în termen de 7 zile lucrătore cu excepția costului de transport (40 lei) pe care îl vom transforma în credit în contul dumneavoastră, valabil timp de 3 luni.
6. Ce fac dacă nu îmi vine o rochie?
Încercăm din răsputeri să fim cât mai compleți în ceea ce ține de măsurile rochiilor astfel încat aceste situații să nu survină.
Dar în cazul în care se întâmplă, completați formularul de retur pe care vi-l vom pune la dispoziție la cerere prin email la contact@thatscouture.ro sau prin chat/telefon și returnați produsul nepurtat, cu etichetele intacte, în 24 ore de la data primirii. Veți primi banii înapoi în termen de 7 zile lucrătore cu excepția costului de transport (40 lei) pe care îl vom transforma în credit în contul dumneavoastră, valabil timp de 3 luni. Deci nu pierdeți nimic!
Exemplu: pentru o comandă de 350 lei veți primi 310 lei înapoi în contul dumneavoastră iar 40 lei veți avea credit pe thatscouture.ro pentru o comandă următoare valabil timp de 3 luni.
7. Ce este Acordul de Închiriere?
Acordul de închiriere este un contract pe care insistăm să îl citiți înainte de a finaliza comanda. Include toți termenii și condițiile ce survin o dată cu închirierea unei rochii cât și care este răspunderea dumneavoastră în legatură cu bunul închiriat. Rochiile nu pot fi închiriate decât posterior agreerii cu prezentul acord și doar de persoane care au împlinit vârsta legală pe teritoriul României. Agreerea se face prin bifarea căsuței Am citit, am înțeles și sunt de acord cu termenii și condițiile aferente închirierii înainte de a trimite comanda.
8. Deteriorarea rochiei
Micile stricăciuni ca un tiv/fermoar descusut, fermoar blocat, mărgele/paiete căzute, pete de mâncare, praf, apă, ruj care poate fi scoase la curățătorie, adică accidente care survin în urma unei utilizări normale sunt acoperite de noi.
Dacă returnați un produs mai deteriorat decât presupune normala utilizare, prin acceptarea termenilor si condițiilor sunteți de acord ca orice costuri de reparație să vă fie imputate și veți achita costul reparării sau înlocuirii produsului, așa cum vi le vom factura. Stricăciunile care ne împiedică să continuăm închirierea rochiei, de exemplu arsuri de țigară, pete de vin sau alte pete persistente care nu pot fi scoase la curățătorie duc la obligativitatea clientului de a-și asuma vina și de a plăti până la 90% din prețul de producător al rochiei, situație în care rochia va rămâne în posesia clientului.
9. Anularea comenzii în cazul plății prin card
Anularea comenzii în funcție de data evenimentului:
- Mai mult de 10 zile: valoarea comenzii se returnează integral, prin transfer bancar, în termen de maxim 10 zile lucrătoare
- Între 3 și 10 zile: înainte de eveniment valoarea comenzii se consideră credit pentru o închiriere viitoare
- Mai puțin de 3 zile: valoarea comenzii se consideră credit mai puțin suma echivalentă taxelor de transport deoarece comenzile sunt trimise cu 2-3 zile înaintea evenimentului dumneavoastră
10. Schimbarea produsului
Dacă schimbarea se face cu mai mult de 10 zile de la data evenimentului, nu există taxe penalizatoare. Dacă schimbarea se face cu mai puțin de 10 zile înainte de prima zi de închiriere, iar produsul cu care se schimbă are prețul închirierii mai mic față de produsul închiriat inițial, diferența de preț se transferă ca și credit în contul dumneavoastră pentru o închiriere ulterioară, valabil timp de 3 luni. Dacă prețul închirierii rochiei cu care se schimbă rochia închiriată inițial este mai mare, se va plăti diferența dintre prețul de închiriere al rochiilor.