Arrow Fat Left Icon Arrow Fat Right Icon Arrow Right Icon Coș Icon Close Circle Icon Expand Arrows Icon Facebook Icon Instagram Icon Hamburger Icon Information Icon Down Arrow Icon Adresă de email Icon Mini Cart Icon Person Icon Ruler Icon Search Icon Shirt Icon Triangle Icon Bag Icon Play Video
Rezervarea fermă presupune un avans de 150 lei Rezervarea fermă presupune un avans de 150 lei

Întrebări și răspunsuri

     1. Cum comand?

E foarte simplu, așa că vom fi conciși: alegi o rochie care îți place, selectezi data intervalului de închiriere, adaugi în coș, completezi detalii ca adresă, nume și număr de telefon, selectezi opțiunea livrării ( preluare showroom sau transport achitat de client cu curier/Bolt Delivery), modalitatea de plată în sistem ramburs sau cu cardul și gata! Un consultant te va suna pentru a confirma disponibilitatea rochiei, a valida toate detaliile și pentru a te îndruma către plata avansului.

Dacă dorești să probezi rochia înainte de a te comite la închirierea ei, scrie-ne pe chatul din dreapta ecranului, pe whatsapp la 0755694551 sau trimite un email la adresa contact@thatscouture.ro pentru a programa o vizionare.

     2. Ce fac după ce primesc comanda?

Comenzile prin curier sunt trimise joi cu livrare vineri. Pentru evenimentele din țară de vineri nu putem garanta primirea rochiei de joi întrucât presupune livrarea de miercuri ceea ce constituie insuficient timp pentru curățarea rochiei care se întoarce la noi marți; în plus, predarea se face luni astfel depășindu-se intervalul de închiriere de 3 zile. Următorul pas, și cel mai important, te bucuri de rochie și de atenția pe care o vei primi la evenimentul la care vei participa. Luni pui rochia în cutia si ambalajul în care ai primit-o iar un curier va veni la tine pentru a ridica coletul. Și sperăm să te întorci la noi când vei avea următorul eveniment!

Exemplu: Dacă ai nevoie de o rochie pentru Sâmbătă vei proceda în felul următor: selectezi intervalul vineri-luni pt comandă, rochia ajunge vineri și este predată luni curierului. 

     3. Ce modalități de plată sunt disponibile?

Avem două modalități de plată disponibile pentru închirierea rochiilor. Colaborăm cu Netopia MobilPay pentru plățile online și cu Fan Courier pentru plățile în sistem ramburs.

     4. Modalități de livrare si retur

Livrăm doar prin Fan Curier comenzile din afara Bucureştiului, transportul este gratuit pentru comenzi mai mari de 1000 lei ( cod FAN).  Pentru București, există opțiunea preluării+predării în showroom sau livrare prin Bolt Delivery cu cursa achitată de client. 

     5. Ce se întâmplă dacă am primit coletul și nu mai vreau rochia? 

 Dacă comanda este anulată ulterior primirii comenzii, 50% din valoarea comenzii se pierde iar 50% se considera credit pentru o închiriere următoare.

     6. Ce fac dacă nu îmi vine o rochie?

Încercăm din răsputeri să fim cât mai compleți în ceea ce ține de măsurile rochiilor astfel încat aceste situații să nu survină. Toate produsele au în descriere măsurile recomandate și maxime pentru fiecare produs. Suntem atenți la aceste detalii și dorim ca si dumneavoastră să fiți la fel. Cu toate acestea, dacă o mărime nu este ok, se aplică același tratament ca la punctul 5. 

     7. Ce este Acordul de Închiriere?

Acordul de închiriere este un contract pe care insistăm să îl citiți înainte de a finaliza comanda. Include toți termenii și condițiile ce survin o dată cu închirierea unei rochii cât și care este răspunderea dumneavoastră în legatură cu bunul închiriat. Rochiile nu pot fi închiriate decât posterior agreerii cu prezentul acord și doar de persoane care au împlinit vârsta legală pe teritoriul României. Agreerea se face prin bifarea căsuței  Am citit, am înțeles și sunt de acord cu termenii și condițiile aferente închirierii înainte de a trimite comanda.

     8. Deteriorarea rochiei

Micile stricăciuni ca un tiv/fermoar descusut, fermoar blocat, mărgele/paiete căzute, pete de mâncare, praf, apă, ruj care poate fi scoase la curățătorie, adică accidente care survin în urma unei utilizări normale sunt acoperite de noi.

Dacă returnați un produs mai deteriorat decât presupune normala utilizare, prin acceptarea termenilor si condițiilor sunteți de acord ca orice costuri de reparație să vă fie imputate și veți achita costul reparării sau înlocuirii produsului, așa cum vi le vom factura. Stricăciunile care ne împiedică să continuăm închirierea rochiei, de exemplu arsuri de țigară, pete de vin sau alte pete persistente care nu pot fi scoase la curățătorie duc la obligativitatea clientului de a-și asuma vina și de a plăti până la 90% din prețul de producător al rochiei, situație în care rochia va rămâne în posesia clientului.

     9. Anularea comenzii în cazul plății prin card 

Anularea comenzii în funcție de data evenimentului:

  • Mai mult de 14 zile: valoarea comenzii se returnează integral, prin transfer bancar, în termen de maxim 10 zile lucrătoare cu excepția avansului
  • Între 3 și 10 zile: înainte de eveniment valoarea comenzii se consideră credit pentru o închiriere viitoare, mai puțin valoarea avansului care se pierde.
  • Mai puțin de 3 zile: valoarea comenzii se consideră credit mai puțin suma echivalentă taxelor de transport deoarece comenzile sunt trimise cu 2-3 zile înaintea evenimentului dumneavoastră

     10. Schimbarea produsului

Dacă schimbarea se face cu mai mult de 10 zile de la data evenimentului, nu există taxe penalizatoare. Dacă schimbarea se face cu mai puțin de 10 zile înainte de prima zi de închiriere, iar produsul cu care se schimbă are prețul închirierii mai mic față de produsul închiriat inițial, diferența de preț se transferă ca și credit în contul dumneavoastră pentru o închiriere ulterioară, valabil timp de 3 luni. Dacă prețul închirierii rochiei cu care se schimbă rochia închiriată inițial este mai mare, se va plăti diferența dintre prețul de închiriere al rochiilor.